Jurnal

O imagine…

Am descarcat de curand fotografiile din aparat. Si am descoperit ca aveam poze de acum mult timp, pe care planificasem sa le pun pe blog, dar nu am mai reusit. Nu sunt consecventa cu blogul si ma enerveaza asta. Tocmai de aceea nici nu mi-am reinnoit planul platit. Voi reveni la el doar daca voi reusi o perioada lunga sa scriu constant.

O imagine… mai multe asadar:

Astazi…

Vremea este superba. In sfarsit este cum imi place mie: cald si soare. M-am trezit foarte tarziu, la opt jumatate! Cred ca e din cauza noii draperii care nu lasa lumina sa intre deloc in camera. Vreau sa leg cateva rosii care s-au aplecat si cresc stramb, sa lucrez un pic fiindca saptamana aceasta nu prea am avut randament si sa tricotez paturica.

Ieri…

Am fost plecati un pic in oras sa cumparam niste lucruri pentru casa. Ma obosesc tare cumparaturile, locurile aglomerate, mersul in oras. Asa ca nu am mai reusit sa fac nimic din ce imi propusesem si imi pare tare rau. Astazi e duminica si nu mai pot face treburile de ieri. Avand in vedere ca vom sta aici, la casuta, pana maine seara, am timp sa recuperez macar o parte.

Am cumparat un scaun, dintr-acela care se agata de tavan sa il pun pe terasa. Este macrame si arata asa dragut! Am impletit niste corzi caci ale lui erau prea scurte si nu ajungeau la tavan. Ador sa ma legan. Ma linisteste foarte mult. Pana sa punem mobila pe terasa, am avut un hamac, dar acum nu mai este loc pentru el.

Ma gandesc…

Tot timpul ma gandesc la prea multe lucruri dintr-odata- I am an overthinker! :)) Dar acum ma gandesc ca pasarile canta minunat, ca ador sa stau la casa, ca la anul ne vom ocupa de gradina mai devreme, ca trebuie sa am mai multe grija de tenul meu (am facut deja riduri. Sunt predispusa la acest lucru-mostenire genetica), ca ar trebui sa port cat mai des fuste si rochii, ca trebuie sa setez niste oferte pe siteul la care lucrez… Da. Ma gandesc la multe lucruri, v-am spus.

Ce mai mesteresc…

Ca de obicei am mai multe proiecte incepute. Cel mai mult tricotez la paturica. Insa am inceput o vesta pentru mine, o pereche de sosete, un sal cu un model mai complicat pentru prietena mea si mi-ar placea sa brodez, sa continui ia si sa imi fac un cardigan. Chiar daca am terminat unul de tricotat acum vreo cateva luni si nici acum nu l-am blocat si nu i-am cusut manecile, tot as incepe altul.

Citesc…

Carti istorice. Sunt singurele carti care imi fac placere in ultima perioada. Acum am doua incepute: despre familia Borgia si una despre Habsurgi. Una este la apartament si una la casuta. Le citesc in paralel, desi recunosc, in ultima perioada am citit destul de rar. Ma uit pe Netflix la documentare despre crime si detectivi si in acelasi timp tricotez.

Planuri…

Sa ma adun un pic, sa ma reechilibrez, sa imi dau restart ca sa fiu mai eficienta la serviciu si in tot ce fac. In rest cam toate planurile se invart in jurul casutei. Nu am terminat tot ce ne-am propus, le facem pe rand. Vrem cat de curand sa facem bucatarioara, sa construim o magazie si zona de gratar, sa vopsim ce mai avem de vopsit, sa puna A pe casa inca niste panouri solare, sa mai car pamant in gradina de flori, in zona in care nu am semanat nimic, sa punem folia speciala pentru terasa. Sunt multe de facut si fiecare lucru finalizat ne face fericiti si mandri ca am reusit sa le facem noi doi, impreuna.

Imi doresc…

foarte multe, dar primul care mi-a venit acum in minte si chiar imi doresc foarte tare: o pisicuta, doua… maxim trei. :)) Imi doresc pisicute dragute, blande, torcacioase si mai ales iubarete. Nu mi-ar placea sa am o pisicuta la care doar ma uit. Vreau sa stea sa o mangai, sa mi se urce in brate, sa stea mereu pe la picioarele mele, sa vina dupa mine prin curte… sa ma sufoce cu prezenta ei. :))

 


2 răspunsuri la „Jurnal”

  1. cu consecventa am si eu o problema, as vrea macar jurnalul saptamanal sa il postez in mod constant. De proiecte nu mai spun, cate am si eu incepute , daaaar e placerea mea :)).Sa incep proiecte si sa cumpar fire :))

    Pozele sunt superbe, trebuie sa scrii mai des 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. Vai daaa! Cumparatul firelor e la fel de placut ca tricotatul in sine. Totusi imi impun sa termin majoritatea firelor pe care le am inainte sa cumpar altele. Fire si carti e minunat sa cumperi! 🥰

      Da. Chiar ar trebui sa scriu mai des. Nu stiu din ce motive de foarte multe ori aman asta.

      Apreciază

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe